گروه آموزشی مهندس استخر

گروه آموزشی مهندس استخر

آکادمی آموزشی گروه مهندس استخر تحت نظارت و زیر مجموعه گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه طراح و مجری مجاز استخر و اسپا در ایران و کشورهای همجوار میباشد گروه آموزشی مهندس استخر در راستای آموزش اجرای استاندارد مجموعه های استخر و اسپا توسط مهندس سید محسن نقیبیان در سال 1399 افتتاح و با آموزش نیروهای تاسیساتی از سراسر ایران به صورت تِئوری و عملی در چند جلسه و در چند مرحله در محل آموزشگاه و همچنین در محل پروژه های گروه نقیب استخر انجام میگیرد لازم بذکرست که مهندس سید محسن نقیبیان ابداع کننده سیستم استاندارد استخرهای چندمنظوره ایرانی میباشند

محل لوگو

Pool Service Group


Pool Service Group

DR POOL GROUP

Pool Service Group

گروه دکتر استخر
مشاوره ، بازدید ، کارشناسی
بازسازی ، نوسازی ، زیباسازی
عیب یابی ، سرویس دوره ای
کنترل ، تعمیر و نگهداری پروژه های :
پارک آبی ، آبدرمانی ، استخر ، سونا ، جکوزی در تهران

ازن و قابليت های آن :
ازن را همه به عنوان ماده ای که در بالای جو زمين انباشته شده و لايه محافظی در مقابل اشعه زيان آور ماوراء بنفش خورشيد است، می شناسند . ازن (O3)، آلوتروپ سه اتمی اکسيژن يا ‌« اکسيژن فعال» ، يکی از اجزاء طبيعی هوايی است که ما هر روزه تنفس می­­کنيم. اين گاز زمانی تشکيل می­گردد که مولکول های O2 توسط پرتودهی فرا بنفش خورشيد و يا قوس الکتريکی به دو اتم اکسيژن تفکيک می­شود. اتم های آزاد در گروه های سه اتمی ترکيب مجدد شده و ازن را به وجود می­آورند. ازن اکسيد کننده ای قوی و در عين حال ناپايدار به شمار می رود. گاز ازن به دليل کوتاهی نيمه عمر، ‌قابل ذخيره کردن در مخازن نمی­باشد. از اين رو استفاده از ازن منوط به توليد آن در محل مصرف می­باشد .
ازن سبب اکسيد شدن مواد ارگانيکی خاک و بقايای گياهی و در نتيجه سبب رها شدن و پخش مواد غذايي مورد نياز گياه می­گردد. اکسيد شدن مواد ارگانيکی روی ذرات رس سبب تغييراتی در سطوح اين ذرات و جمع شدن آن ها شده، در نتيجه سبب افزايش نفوذ­پذيری خاک و مانع از پراکندگی ذرات و بالطبع کاهش نفوذ پذيری مي گردد. همچنين عمل ازن زنی به آب ، سبب تجمع اسيد نيتريک(HNO3) که منبعی از نيتروژن است، برای گياهان می گردد.
نقش ازن در تصفيه آب و خاک و همچنين پساب به عنوان يک عامل اکسيد کننده و يک ترکيب ميکروب کش حائز اهميت بوده و دارای دو خاصيت بسيار مهم در ارتباط با محيط اطراف خود می­باشد.

با ما تماس بگیرید
تلفکس : 02143850311 - 02128421355
خط ویژه : 02176704066

وبسایت
DRESTAKHR.IR
DRPOOL.IR
NAQIBSAZEH.IR
NAQIBPOOL.IR
ایمیل
DRESTAKHR@GMAIL.COM
DRPOOL.IR@GMAIL.COM

همراه : 09121978874 - 09130137157
09112270236 - 09188810224 - 09177444313 - 09155447714
مدیر گروه دکتر استخر : مهندس سید محسن نقیبیان
گروه دکتر استخر مجموعه تخصصی سرویس استخر و اسپا در ایران میباشد و تحت نظارت و زیر مجموعه گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد
آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740

  انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 86

برچسب های مهم

لازم بذکرست که مهندس سید محسن نقیبیان ابداع کننده سیستم استاندارد استخرهای چندمنظوره ایرانی میباشند

مدیر گروه آموزشی مهندس استخر : مهندس سید محسن نقیبیان

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما